Thursday 14 March 2019

Rindu tak terbalas

Hari ini kembali saat air mata ku menitis kembali tatkala aku tersangat merindui mu....

sejujurnya gambar2 mu membuatkan aku terasa rindu.......

tak pernah terdetik di hati ini untuk ku melupakan kamu dan meninggalkan kamu...

tetapi bagaimana ingin  ku lawan rasa rindu ini wahai teman...
ajar kan aku untuk terus kuat....

aku betul2 lost dan tiada hala tuju bila aku terkenang kan kamu...

bangun lah sahabat... berjuang laa untuk terus sihat...
aku rindu telatah kamu... aku rindu akan mesej2 kamu.. aku rindu kenakalan kamu...

bila mana tiada lagi tempat untuk ku mengadu.. teman bergaduh... teman bertekak..

awak... bangun laaaaaa...

saya penat melayan perasaan seorang diri... bila mana saya rasa rindu ini hanya sekadar saya seorang yang rasa...

tapi awak tiada rasa apa2... awak langsung tak ingat saya...

awak langsung tak ingat diri sendiri...

kasihan pada mama... yang tak jemu menjaga awak... tak kenal erti penat lelah... tak mengira sbanyk mana lagi kudrat yang tinggal untuk jaga awak...

awak... bangun laa... sedar laa.... ingat lah semula.... kembali laa sahabat ke dunia yang nyata...

jangan kau terus berada dalam alam khayalan mu....

aku merindui kamu,  teman....

No comments: