Friday 15 August 2014

Terima kasih ku buat semua... ^_^

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua yang telah sampai ke blog ini…. ^_^

Terima kasih kerana sudi menjengah lagi ke blog ini…

Sebenar nyer sye buat entry ni hanya untuk mengucapkan terima kasih buat semua orang yang telah buat ucapan hari ulang tahun saya yang ke….. hehe.. rahsia…. Dah tua dah… ^_^
Alhamdulillah... Allah masih beri kesempatan utk saya bernafas hari nie... mungkin kah lagi ad hari esok...?? Rahsia Allah... <3 ... Astaghfirullah...

Ha… nah ucapan saya kepada semua…
>>> ucapan ribuan terima kasih ku buat saudara mara, sahabat2 n semua lah... Allah masih pinjamkan mira syu nie kat sini.... buat ibunda dan ayahnda tercinta... terima kasih along ucapkan... along dh besar.. ibu n ayah dah besarkan along sampai jd mcm nie…


Buat rakan2 yang telah wish birthday saya… terima kasih yerp… buat doa kalian.. semoga Allah menerima doa2 kalian dan memberi kebaikan doa tersebut kepada awak jugak…

Dalam kegembiraan saya meraikan ulang tahun saya…. Saya sedih dlu seminggu sebelum tu… Hanya Allah yang Maha Mengetahui betapa rindu nya saya terhadap rakan saya… sye nie jenis yang akan cakna skit besday org yang besday bulan 8 nie… sampai saya teringatkan seseorang.. Ya Allah.. besday sahabat…. :’( …. Mengalir sekali lagi butir2 mutiara… Allah.. Allah… rindu sngat… rindu awak.. semoga awak tenang di sana… saya hanya boleh wish awk dlam doa saya… awak doakan untuk saya jugak yer….


Seorang anak sulung yang  sepatutnya memikul amanah yang berat sebagai seorang anak yang paling besar, menjadikan aku amat terasa kehilangan beliau…. Ya Allah… kau pergi meninggalkan amanah mu kepada adikmu… itu kisah mu sahabat.. bagaimana pula kesudahan hidupku.. aku juga tidak tahu… Rahsia Allah semuanya… setelah kehilangan mu… membuatkan aku lebih sedar.. bahawa.. bukan hnya Jodoh dan pertemuan sahaja yang menjadi rahsia Allah… tapi… Ajal dan maut juga adalah rahsia Allah yang bila2 masa ja tanpa terkurang atau terlebih sesaat pon… Ya Allah.. Ampuni Aku…

Kegembiraan ku di sini menyambut ulang tahun aku dengan rakan2 .. tetapi kesedihan apabila berjauhan dengan family… sampai ada kawan yang rapat bertanya.. family x dtg ke..?? ehm… nak buat macam na… sye dah besar… cukup2 lah… kecian family saya… t kan boleh sambut ag dengan family.. kalu Allah beri kesempatan ag… terima kasih kerana ambil tahu ag… ^_^

Tapi kan.. bila naqib usrah ad bertanya.. kalu ditakdirkan orang Gaza n Palestin membuka peluang untuk menjadi sukarelawan di sana.. siapa yang akan pergi…??? Tanpa fikir panjang aku angkat tangan… mampukah aku…?? Itu ak tak terfikir… entah… jiwa aku seperti nak ke sana… walau bukan untuk pergi mengangkat senjata bersama mereka… tetapi aku ingin menaburkan khidmat aku sebagai sukarelawan… walau hanya dalam gambar, aku dapat rasakan betapa sibuknya doktor2 di sana, sukarelawan di sana, seperti x ckup kaki tangan… aku tingin sngat nk hulurkan bantuan…t tapi apa daya ku… aku masih di sini.. aku hanya mampu mendoakan kamu saudara ku di sana..

Cukup la dlu setakat ini entry aku buat masa ini.. bagi aku , aku baru tulis sikit jer nie… hahaha.. ntah lah.. “Bisikan Hati” membuatkan aku terasa ingn menulis lg.. tetapi bila fikirkan engkorang yang nak baca.. kecian pulak.. :’) .. cukup2 lah dlu yer.. sye sendiri pon dah x larat nak tahan air mata nie lagi…. Oke..??
Terima kasih kerana sudi baca entry nie… “Bisikan Hati” sayang engkorang… u are the best…


No comments: