Sunday, 8 March 2015

BANTUAN KHAS BUAT KAKAK TERCINTA

Assalamualaikum.... Salam sejahtera buat rakan2 blogger ustazah... semoga kehidupan kamu sentiasa dibawah rahmat Allah...



Di sini, sekali lagi.. Ustazah buat segmen khas untuk kakak senior saya yang saya sayang....
Sebelum Ustazah bagitahu lebih lanjut.... Meh ustazah cerita serba sedikit mengenai kakak Ustazah ini...

*nama nya kak Najihah.... akak nie tersangat la comel... baik... lembut... boleh dikatakan kalau tengok sekali tu nak pandang sekali lagi lah... hehehe.. (^___^) ... bukan niat nak promote akak nie... Dia juga seorang pelajar yang baik dan sopan santun... Seorang rakan yang mesra dengan sahabat2 nya... Seorang yang periang... tak pernah bermasam muka dengan orang yang dia jumpa.... hehe... Dia juga seorang bakal guru yang berwibawa... Sekrang dia berada di semester 7 dan merupakan tahun akhir bagi beliau sebelum menamatkan pengajian bg tahun 2015...

Serba sedikit mengenai beliau... Untuk perkara yang UTAMA...

Ustazah nak buat segmen khas ini beliau yangs edang menghidapi masalah jantung... beliau akan menjalankan pembedahan dalam waktu yang singkat ini dan memerlukan kos yang tinggi.... Kalau bagi kita yang berpendapatan yang rendah dan biasa2 ja ini... mungkin tidak mampu bagaimana untuk diungkapkan... apatah lagi.. kami student... sedih mendengar situasi akak sedemikian rupa... Jadi....

Ustazah mohon bantuan sahabat2 blogger.... TOLONG sangat2 untuk  uar2kan perkara ini agar ramai lagi yang dapat membantu kak senior Ustazah ini... Ustazah tahu.. ramai sahabat blogger yang telah menjadi Blogger terkenal... jadi... dengan rendah hati.. Ustazah mohon viralkan lah segmen ini.. agar ramai yang dapat meringan kan beban orang yang amat memerlukan... tak kisah bantuan dari segi apa pun..

Bismillah... Ya Allah.. Permudahkan segala urusan Najihah Che Azhar... Sembuhkan penyakitnya dan Berikan dia semangat untuk terus berjuang dalam menabur bakti kepada generasi-generasi akan datang... Amin ya robbal a'lamin..

2 comments:

Papaglamz said...

Semoga di permudahkan yer ustazah....
Background Impian Kasih.. Best..!!!!

Ustazah Syuhada said...

hehehe.... best dgar instrumental.... sayu hati... (^___^)