Tuesday, 3 March 2015

SEGMEN BLOGWALKING AMAL WAKAF PEMBINAAN SURAU SEKOLAH RENDAH AGAMA AT-TAQWA TEMERLOH

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....

SEGMEN KHAS "BERBLOGGER SAMBIL BERAMAL" ^_^

Ustazah ucapkan selamat kembali ke blog Ustazah nie... hehe... rindu pulak ustazah nak rajin berblog... huhuhu.. (-_-)  padahal bru update entry yg lepas.. :P

hahahaha... kat sini ... ustazah nak bgthu cket... ustazah nak buat satu entry khas... pergh... x pernah2 ustazah buat entry khas.... selama nie buat pasal perasaan jer...

Segmen nie adalah untuk memberitahu dan mengajak  orang ramai bagi sama-sama membantu mereka yang memerlukan untuk pembinaan Surau S.R.A. At-Taqwa, Temerloh... 

...SEKARANG.... 

**sila klik link di bawah ini untuk keterangan lanjut...****


 SEGMEN KHAS "BISIKAN HATI"


Objektif utama segmen ini ialah untuk MENGWAR-WARKAN PADA ORANG LUAR TENTANG HAJAT SEKOLAH INI INGIN MEMBINA SURAU MEREKA SENDIRI. Insyallah dengan tersebarnya segmen ini di alam maya, di harapkan ramailah umat manusia di Malaysia ini akan mengatahuinya....    **ayat c/p.. haha

Ustazah buat segmen nie bukan lah bererti ustazah ini baik dan pemurah... tetapi ustazah ingin mengajak rakan2 blog ustazah jugak untuk sama2 menyumbangkan setakat mana yang kita mampu... 
Ustazah percaya... rakan2 Blogger ustazah nie bukan calang2 orang... ada di kalangan orang yang bekerjaya... dlm kalangan org yang berpendidikan tinggi... ustazah nie biasa2 jer... student lg pulak tu... ^_^ .... 

Jadi.... di sini.. ustazah ingin buat segmen nie untuk menguar-uarkan kepada semua.... supaya kita dapat sama2 membanttu meringankan beban mereka2 ini.... Walaupun duit kita dah banyak melabur sebelum ini pd benda yang berfaedah.. tapi... kalu sekali ini sahaja.. kita cuba pulak untuk menaburkan wang ringgit kita untuk membantu masalah2 ini.. tak pe kan...??

Rakan-rakan blog ustazah kan baik semua nya... Jom kita sama2 bantu.... Kalau kita x mampu untuk sumbang dri segi wang ringgit... Kita cuba sumbang dri sgi buat Entry khas dan uar2 kan benda nie kepada org luar ker.... Kalau kita x mampu jugak... Habis baca Entry ustazah nie... Kita sama2 berdoa untuk kebaikan dan kemudahan orang2 yang terlibat dalam ujian di atas... 

****  Bismillahirrahmanirrahim.... 

"Ya Allah... Mudahkan segala urusan mereka... Kuatkan semangat mereka bagi menghadapi ujian yang Engkau berikan kepada mereka... dan... jadikan lah ujian yang menimpa mereka ini salah satu ujian yang dapat meningkatkan keimanan dan ketaqwaan mereka dan kepada kami juga yang sedang diuji sama ada kami bersyukur atau tidak dengan nikmat yang Engkau berikan selama ini.... 

Ya Allah... Dengar lah doa kami dan makbulkan doa2 kami ini.. dan jangan Engkau halang doa kami drpd diterima oleh Mu dan sampai kebaikan ini kepada mereka  kerana  hanya disebabkan dosa2 yang kami lakukan.... Aaaaminnn....  " 

4 comments:

Papaglamz said...

senarai peserta updated. jom sama-sama sebarkan aura keikhlasan kita pada semua..

Ustazah Syuhada said...

insyaAllah... ustazah dah cuba viralkan.. hehe

Nurul Shahira said...

Sama-sama kita viralkan :)

Ustazah Syuhada said...

insyAllah nurul syahira... (^___^)